اطلاعات موبایل شما پاک شده است؟ما به شما دو راه حل ساده پیشنهاد میدهیم!

 

حتما برای شما نیز پیش امده است که تمامی اطلاعات گوشی همراه خود را به یک باره از دست بدهید! که ممکن است دلایل مختلفی برای این اتفاق وجود داشته باشد. امروز در این مقاله به شما کمک خواهیم تا اگر اطلاعات گوشی هوشمند خود را از دست دادید بتوانید آن ها را دوباره بازیابی کنید. با ما همراه باشید.

چگونه از برنامه‌های موبایل بصورت امن استفاده کنیم؟ - بلاگ کاریار ارقام

به یک شرکت بازیابی بروید

در جعبه جستجوی سایت پورتال «بازیابی اطلاعات تلفن هوشمند» را وارد کنید. نام شرکت هایی با عبارات تبلیغاتی بر روی مانیتور دیده میشود. اگر سخنان کارمندان شرکت های مختلف را کنار هم قرار دهید، تخمین زده می شود که حداقل 50 شرکت وجود دارند که اطلاعات تلفن های هوشمند را بازیابی می کنند.

 از این تعداد ، میزان کمی از شرکت ها فناوری تولید تجهیزات یا برنامه های بازیابی اطلاعات را به خودی خود دارند. بقیه با خرید یک برنامه بازیابی اطلاعات فعالیت میکنند. اگر به وب سایت هر یک از شرکت ها مراجعه کنید ، هزینه بازسازی برای شما معلوم می شود. هرچه بیشتر در معرض سایت پورتال قرار بگیرید، هزینه کمتری نیز دارد.

چرا افراد به بازیابی اطلاعات نیاز پیدا میکنند؟

افراد به علل گوناگونی درخواست بازیابی اطلاعات گوشی همراه خود را دارند. برخی دیگر برای اثبات قربانیان آزار و اذیت جنسی در شرکت های بازیابی اطلاعات را می زنند یا ادعا می کنند که وارث هستند. اگر می خواهید از اطلاعات دیجیتال به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کنید، نمی توانید آنها را به سادگی بازیابی کنید. این باید مراحل "پزشکی قانونی دیجیتال" را طی کند که ثابت کند داده ها جعل یا تغییر نکرده اند. آژانس های تحقیقاتی می توانند از طریق پزشکی قانونی دیجیتال به سرنخ های زیادی دست یابند.

من نمی توانم اطلاعاتم را ببینم ، اما از بین نرفته است!

چگونه داده های موجود در گوشی های هوشمند ناپدید می شوند؟ سونگ جو کیم ، استاد دانشکده تحصیلات تکمیلی امنیت اطلاعات در دانشگاه کره، یک دستگاه ذخیره سازی تلفن هوشمند را با یک اتاق هتل مقایسه کرد. "وقتی میهمان وارد اتاق هتل می شود ، یک لیست محل اقامت می نویسد. در صورت سفارش حذف ، فقط لیست محل اقامت حذف می شود و مهمانان در اتاق باقی می مانند. به نظر می رسد داده از بین رفته است، اما در دستگاه ذخیره سازی باقی مانده است. "با این حال ، این بدان معنا نیست که داده های حذف شده می توانند بدون قید و شرط بازیابی شوند. با گذشت زمان پس از از دست دادن داده ها، بازیابی دشوارتر می شود.

تمام عوارض استفاده زیاد از موبایل، اینترنت و تکنولوژی

هر چه سیستم امنیتی بالاتر باشد امکان بازیابی سخت تر است!

 این به این دلیل است که داده ها دائماً وارد دستگاه ذخیره سازی می شوند و در حال جمع شدن هستند. امکان بازیابی نیز بسته به سیستم عامل تلفن هوشمند (سیستم عامل) مانند Google Android و Apple iOS متفاوت است. به این دلیل که سطح امنیت بسته به نوع و نسخه متفاوت است. هرچه امنیت بیشتر باشد، بازیابی اطلاعات دشوارتر می شود. در آیفون، همه داده ها رمزگذاری شده و ذخیره می شوند.

در مقابل Android به طور کلی دارای امنیت ضعیف ارزیابی می شود. با این حال ، تلفن های هوشمندی که از Android نسخه 6.0 یا بالاتر استفاده می کنند ، مانند Galaxy S7 که در سال 2016 منتشر شد ، داده های آن مانند iPhone رمزگذاری شده اند. بسته به سطح امنیتی برنامه (برنامه) ، داده های داخل برنامه ممکن است ذخیره شود یا نشود. به طور مثال مکالمات KakaoTalk رمزگذاری شده اند، اما می توانند بازیابی شوند. هرچه تقاضا بیشتر باشد ، فناوری رمزگذاری به روزتر می شود.

 

 

 

 

Comments